Klasa 206 oraz kilkoro innych uczniów wybrali się na wycieczkę, której celem było poznanie z bliska Trójmiasta, jak i regeneracja po trudnym czasie nauki zdalnej.
Pierwszym przystankiem był Zamek w Malborku. Uczniowie, podzieleni na dwie grupy, poznali fascynującą historię Krzyżaków i zwiedzili ich twierdzę.
Wyspana grupa na drugi dzień wyruszyła zwiedzać 1000-letni Gdańsk. Wraz z przewodnikiem poznawaliśmy Stare Miasto, gdzie zobaczyliśmy m.in. Fontannę Neptuna, Drogę Królewska i słynnego Żurawia. Widok z wieży Bazyliki Mariackiej zapierał dech w piersiach. Nie zabrakło również spaceru po Półwyspie Westerplatte.
W ramach nieustającej integracji i w celu rozruszania zastałych kości, uczniowie spędzili cały dzień na spływie kajakowym rzeką Radunią, który zakończył się ogniskiem.
W Gdyni zobaczyliśmy m.in. Skwer Kościuszki, a także mieliśmy okazję udać się w rejs na Hel („urokliwy kraniec Polski”).
Dzień powrotu był równie intensywny jak pozostałe. Z rana wszyscy spacerowali po Molu w Sopocie, a następnie solidną dawkę adrenaliny dostarczył im park linowy Gdynia Adventure Park.
Piękna pogoda sprzyjała integracji, a cały wyjazd miał kluczowe znaczenie w rozwijaniu relacji między uczniami. Wspólne wyjścia na plażę, kąpiele w morzu, czy granie w piłkę plażową były ulubionymi aktywnościami. Z chęcią przeżylibyśmy to jeszcze raz.
Autorki tekstu: Oliwia Nowodworska i Nella Baszyńska
Publikacja: Puszkinowe Centrum Prasowe