Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze zaprasza młodzież uczęszczającą do szkół oraz studentów uczelni wyższych działających na terenie województwa lubuskiego do udziału w naborze, którego celem jest wyłonienie radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Lubuskiego.
W naborze może wziąć udział każda osoba, która jednocześnie:
– zamieszkuje na terenie Województwa Lubuskiego,
– w dniu składania wniosku uczy się w szkole ponadpodstawowej lub uczelni wyższej działającej na terenie Województwa Lubuskiego,
– spełnia pozostałe warunki określone w § 15 pkt 1 Statutu Młodzieżowego Sejmiku Województwa Lubuskiego stanowiącego załącznik nr 1 do informacji o naborze.
Sposób przygotowania zgłoszenia:
1. Zgłoszenie wraz z oświadczeniem należy złożyć w zamkniętej kopercie,
2. Na kopercie należy umieścić imię, nazwisko i adres zamieszkania kandydata na radnego, adres odbiorcy:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Biuro Sejmiku
ul. Podgórna 7
65 – 057 Zielona Góra
oraz informację: „Zgłoszenie kandydata na Radnego Młodzieżowego Sejmiku Województwa Lubuskiego”.
Miejsce i termin złożenia zgłoszenia:
Zgłoszenie wraz z oświadczeniem należy dostarczyć w terminie do dnia 7 grudnia 2022 r. do Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7, pokój nr 59 – Kancelaria Ogólna, przy czym za datę wpływu uznaje się datę dostarczenia przesyłki do Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
Pytania w sprawach dotyczących naboru można kierować:
– elektronicznie na adres e-mail: sejmik@lubuskie.pl;
– telefonicznie pod nr telefonu: +48 68 45 65 481.
Szczegóły naboru pod adresem: https://lubuskie.pl/cms/368/nabor
Publikacja: Puszkinowe Centrum Prasowe