Włoskie podróże klasy 2 d i 2 e

Klasy 2d oraz 2e w czerwcowy poniedziałek rozpoczęły wspaniałe włoskie wakacje.

Pierwszy dzień przygody zaczął się od przejazdu do Wenecji, miasta położonego na lagunie, do którego dostaliśmy się statkiem. Zwiedzanie z przewodnikiem zaczęliśmy od Pałacu Św. Marka, gdzie znajduje się Bazylika Św. Marka i słynna dzwonnica. Następnie dostaliśmy się wąskimi uliczkami do targu przy moście Rialto. Najlepszą atrakcją tego pięknego dnia był półgodzinny rejs gondolą wodnymi uliczkami miasta. Mogliśmy doświadczyć wspaniałych wrażeń płynąc kanałami pięknej Wenecji i słuchając pieśni granych na żywo przez Włoskich muzyków.

Kolejnego dnia udaliśmy się do San Marino i Rawenny, by odkrywać bogactwo kultury i historii tych miejsc. W San Marino zwiedziliśmy Trzy Wieże, ciesząc się zapierającymi dech w piersiach widokami. Odwiedziliśmy również Bazylikę San Marino i Palazzo Pubblico, podziwiając ich architekturę. Następnie udaliśmy się do Ravenny gdzie zobaczyliśmy słynne mozaiki, które zachwyciły nas swoją kolorystyką i precyzją wykonania. W ten oto sposób upłynął nam kolejny dzień wycieczki do Włoch.

Zapraszamy do krótkiej fotorelacji.